Per acabar...


Seguim al vaitge, amb una última parada: DiversiEduca. 



En aquesta pantalla podràs observar el meu PITD (Projecte Individual de Tecnologies Digitals), el qual es titula DiversiEduca.


És un projecte que es basa en la creació d'un ciberespai (Web) per tal de divulgar i proporcionar informació sobre el Transtorn de l'Espectre Autista (TEA)  a l'educació. Així doncs, segueix el plantejament de si ets un docent que té algun alumne o alumna que té TEA a l'aula, podré anar a aquest ciberespai i informar-te al respecte. No només sobre què és, sinó també sobre les diferents característiques, les mesures que pots adoptar, algunes consideracions per la classe d'educació física, algunes maneres de treballar la diversitat, i molt més..

Espero que et sigui útil, i que t'aporti nou coneixement , o potser et recordi coses que va bé recordar!

Som-hi a què esperes? DiversiEduca t'espera!

Descobreix el meu projecte....



No esperis més, salta, però amnb una direcció, a una pantalla, a un altre ciberespai... aquest és DiversiEduca, i t'està esperant amb moltes ganes!


Per reflexionar del projecte i de l'xperiència amb TDEP...

Així doncs, bàsicament la CDD que he pogut treballar o adquirir en aquest ou aprenentatge han estat relacionades amb comunicar, divulgar informació sobre un tema en concret. I és que, jo sóc una persona que li dóna molta importància a la comunicació, i és per això que he volgut fer un projecte encarat a comunicar, a través d'un ciberespai.

Crec molt bàsica la comunicació, com a eina de transformació, però també com a eina educativa. Al final, si parlant la gent s'entén, per què no utilitzar aquesta comunicació per educar, per informar, i per arribar a tothom? I per què no parlar de temàtiques presents a l'aula, com ho és la diversitat?

A més, he complert un altre repte... i és que aquesta assignatura ha estat plena de reptes... I és que aquest ciberespai està creat amb una eina que no ens van proposar des de l'equip docent, i per tant he fet dos projectes (el portafoli i el PITD) amb dues eines que no m'havien dit, per tal de ficar-me el repte de buscar, divagar per internet fins a arribar amb les adequades pels meus projectes.

Així doncs, aquest PITD està creat amb l'eina italiana "Flazio"... bé, jo un alumne que vol anar d'Erasmus a Itàlia, potser això és un senyal... Per tant, he complert el repte... però no ha sigut gens fàcil... així doncs després de començar el PITD amb Wix, passar per WordPress, i moltes altres més... vaig arribar a una poc coneguda anomenada Flazio... al principi no l'entenia, però podria dir que ara ja la domino, i ha permès que la meva CDD segueixi augmentant, com ho fa la nau espacial del coneixement, avança, igual que la meva CDD. 

Per tant, una última cosa: crec que tinc una CDD, la qual abans ni sabia que existia, potser no sabia el nom, però tampoc molt bé que contemplava aquesta CDD. Agraït de formar-me en aquest aspecte, el qual trobo importantíssim com a futurs docents, tal com explico a DiversiEduca, si volem alumnes digitalment competents, hem de ser docents digitalment competents.

Som-hi, la nau segueix explorant...

Però puc afegir una cosa, el tripulant d'aquesta nau (Capità ALEIX), està més que satisfet amb la feina realitzada, però encara més amb els aprenentatges adquirits al llarg del viatge. 

Aquests han servit per a moltes coses, per seguir aprenent i sobretot per seguir formar-me com a docent i com a persona....

Ara la nau espacial farà una parada de dues setmanes abans de seguir navegant per dos llocs a la vegada, per què si puc estar en dos llocs a la vegada, per què estar en un?

Gràcies estimat lector, company de viatge, que sense tu no hagués estat res possible i no hagués arribat on ho he fet.

I recorda que sempre, sempre tot:

#valguilapena.

© 2020 Aleix Gomez Subarroca. 4t curs CAFE i Educació Primària. 
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar